DIMECRES 7 DE JULIOL
Seguim donant-vos notícies dels grups 1 i 2 del campament
El grup de 2n d'Eso ahir es van decidir a fer la ruta des de Xodos fins a Torrosselles malgrat el temps amenaçador. Finalment no els va ploure i van disfrutar molt de la marxa que va ser molt bonica.
A Torrosselles van fer una cursa d'orientació i una activitat de reflexió al voltant de la identitat de gènere molt participada pels joves. El nostre reporter Manel Sifre els va seguir durant tot el dia i van tenir l'oportunitat de gravar amb dron.
Per la nit vetlada de jocs "mamons".