Dijous 10 de juliol
La colònia s'ha despertat a les 8:15 del matí, a alguns ja els costa alçar-se, però prompte s'animen en sentir la música i els companys.
Ja és una rutina la gimnàstica, la pregària, el desdejuni. Pareix que estem ací tota la vida i el cor ja està dividit entre el desig de quedar-nos més dies amb els amics i les ganes de veure els pares i els germans.
Les tasques de la casa és fan rapidament, el grup verd preparen pizzes per a berenar tota la colònia.