Dimarts 12. Visitar els malalts
Sona la cançó Me sube la bilirrubina i ens despertem de seguida els que encara no estàvem desperts.
Baixem al pati per espavilar-nos ballant la coreo que estem preparant per al darrer dia.
Quan hem pujat per rentar-nos i pentinar-nos no teníem aigua, pànic dels monitors 130 persones i sense aigua! Per sort una telefonada a l’ajuntament ens informa que s’ha produït una avaria i han hagut de tallar l’aigua, de seguida tornarà. Ufff!