DIJOUS 4 COMENÇA L’AVENTURA AMUNT 19
A les 7 del matí han eixit els aventurers itinerants. A Vistavella han parat per esmorzar i fer els grups i ha anat cadascú cap al seu destí.
Molt abans de les 10 ja hi havia infants i monitors preparats per marxar cap a Cinctorres.
El viatge ha estat tranquil i cap a les 12 ja estaven al poble.
Els monitors han descarregat els equipatges i els infants han anat directes cap a la piscina? Noooo. Estava tancada. Canvi de plans i tots cap a l’ermita de la Marededéu de Gràcia, a esmorzar i a jugar.