GRUP 1
Aquest dilluns, 6 de juliol, els xiquets, xiquetes i itinerants del grup ens hem alçat a Sorita on, després d'una jornada de descans, hem retornat a les rutes. En aquest cas, amb una de més complicada de les que hem fet fins ara, cap al refugi de Pereroles, un lloc emblemàtic en la història de l'Associació Josep Climent i del Campament Amunt, per ser allí en l’any 1993 on van començar els primers campaments d’uns visionaris atrevits que volien un món millor.
I a Pereroles hem gaudit d'un dinar que era molt necessari per a recuperar forces i, després del temps lliure, d'una reflexió pròpia de la meitat del campament en la que els xiquets i xiquetes s'han obert, s'han expressat i s'han emocionat amb els valors i els sentiments que provoca sempre el Campament Amunt.
I després d'un escape room molt xulo per dins de les habitacions de Pereroles, els xiquets i xiquetes han sopat. S'ha celebrat la nit de por en la que alguns han cridat i han passat una estona, divertida.
I ja hem cantat, com cada nit, l'emocionant 'Bona nit' i ens hem anat a dormir.
GRUP 2
Avui hem iniciat la ruta molt aviat i hem anat des de Pereroles fins a Herbers i ens hem tirat molta estona a la piscina perquè s'estava molt a gust i se l'havien guanyat.
I després de dinar, hem descansat un poquet i després hem continuat pintant el mural, el tenim quasi acabat i els xiquets estan molt motivats per veure el resultat
Després hem fet les Olimpíades rurals, s'han cansat molt i tots s'han esforçat al màxim per aconseguir uns punts que després han aprofitat per a fer el MasterChef, que és una activitat culinària mítica de l'Amunt. Així que hui han fet un especial sopar de meravella.
Després d'això, unes quantes cançons i pareix que demà no tindran que matinar molt, així que podrem cantar molt més i gitar-nos a l'hora que vulguem.
GRUP 3
Avui dilluns hem volgut dormir unes poques hores més, en despertar-nos hem fet tasques de neteja de l’espai i una subhasta per confeccionar el nostre model de país ideal.
Els monis hem quedat molt contents amb les reflexions que han fet i una cosa ha quedat clar: els xiquets i xiquetes volem construir una societat més justa, oberta per a tothom i igualitària. I, sobretot, han mostrat la seua consciència amb la lluita per una educació pública, de qualitat i en valencià.
Per acabar el matí, ens hem remullat a la piscina mentre els monis preparaven els entrepans de sobrassada i formatge.
Per la vesprada hem fet uns jocs rurals increïbles, al so de les xarangues, hem fet jocs clàssics com el llançament de bota de muntanya o la “cursa de borratxos” tot i que també hem introduït alguns de nous que han sigut tot un èxit com la garrafa “bailonga”.
Hem tornat a la piscina abans que tancara i, fins i tot, hem tingut temps a fer una classe d’aquagym.
Per sopar, hem cuinat tots junts llom amb tomata i crema de verdures mentre cantàvem Obrint Pas, el Bella Ciao o Cançó de Campament.
Aquesta nit tindrem una vetllada de relax i farem panxing.