DIUMENGE 17 ZOOTROPOLIS

Notícies dels itinerants

Ahir dissabte el grup 1 ens alçàvem a les 7:00 per intentar començar a caminar abans i evitar les hores de màxima calor per tal d'anar fins a Useres. Vam complir l'objectiu, ja que a les 11:30 ens estàvem refrescant i relaxant-nos a la piscina.La vesprada la vam omplir fent una gimcana pel poble en la qual els xiquets i les xiquetes van haver de fer algunes proves clàssiques com aconseguir un ou i fregir-lo, aprendre dites populars del poble, fer un rap, fer una cadena de roba o banyar-se al safareigA la vetllada, per aprofitar l'aire condicionat del poliesportiu van fer una interessant reflexió de valors.

El grup 2 ens envia notícies

L'eixida de Castelló va estar genial, ningú es va marejat i el conductor del bus ens va felicitar pel trajecte. La ruta llarga (la que més) i esgotadora, però superada! Vam dinar en rotllana i vam descansar, i després començàrem a conèixer-nos amb jocs de presentació i normes. A la nit una gimcana a la foscor: llanternes, riures i por.

El dissabte vam caminar des de Culla a Benafigos. La ruta va ser molt dura, vam patir molta calor i la furgoneta va ajudar a alguns xiquets, però vam arribar a Benafigos on alguns atrevits van voler dormir sota les estrelles.

El grup està molt be i encara que cansats estem gaudint molt.

El grup 3 el dissabte va ha fer la ruta des de Les Useres fins L’ermita de Sant Miquel de les Torrosselles, la ruta no va ser llarga però les altes temperatures van fer que fóra una miqueta més dura del normal.

Un cop a Sant Miquel, van reposar forces i dinar; després van fer el taller musical de percussió on van estar component una peça musical amb instruments “reciclats”.

Tot seguit, una reflexió sobre sexualitat i diversitat sexual abans de sopar.

Per acabar el dia, van sopar pizza i van rebre una telefonada del famós i benvolgut alcalde de Sant Miquel, que ens va dir que disfrutàrem de la vetllada i la nit.

Els menuts de la colònia ens envien esta crònica

Ha arribat el diumenge, un dia especial en la colònia. Així doncs, en el taller de cuina hem preparat una coca amb iogurt, que hem servit per a berenar.
Després, ens hem refrescat en la piscina i hem vist la pel·lícula Zootròpolis, reflexionant sobre la diversitat i la tolerància.
També hem dinat una bona paella i per la vesprada hem realitzat una Escape Room.
Finalment, hem acabat el dia participant en una gimcana nocturna i ens hem anat a dormir amb un gran somriure.