Acampada de Pasqua de l'esplai

El dissabte 16 i diumenge 17 d'abril l'esplai Pentecosta va fer la seua acampada de Pasqua.
A les 10:00 hores eixiem puntualment de l'esplai 30 infants acompanyats d'una dotzena de monitors.
L'autobús ens va deixar a l'entrada del camí de l'ermita de sant Miquel de Vilafamés, i a peu vam anar fins l'ermita.

Després del dinar vam fer una excursió fins al tossal del Mollet on vam visitar el poblat íber.
Abans del sopar contemplació de la lluna plena de primavera i explicació de la pasqua jueva que Jesús va celebrar amb els seus deixebles.

Després de sopar expectació per sentir el partit de futbol, que vam haver de deixar a la mitja part per fer la nostra gimcana.
A les dotze vam anar a intentar dormir, cosa que alguns no van aconseguir en quasi tota la nit.
Al matí de diumenge explicació de la resurrecció de Jesús i el pas de la mort a la vida.
Després assaig de l'obra de teatre que estrenarem el dissabte 7 de maig, excursió a una mina i jocs, sobretot futbol i futbol.
Vam dinar els clàssics macarrons de totes les acampades, vam recollir i netejar la casa que ens havien deixat i els voltants.
Ja carregats a les motxilles vam eixir al camí a trobar l'autobús i tornar a Castelló, cansats però contents.