DISSABTE 16. CANTA

Itinerants en ruta

Encara que ahir els xiquets i les xiquetes ens vam gitar tard per l’emoció del primer dia, hui amb el primer raig de sol ja estavem corrents pels pasadissos.
Hem gaudit moltíssim durant el matí, amb la gimnàstica i la piscina. Acte seguit hem dissenyat les bústies dels grups per a la correspondència.
De vesprada i entre tots hem participat en un taller musical amb instruments fets amb materials reciclats. També ens ha agradat molt la cursa d’orientació que ens ha preparat Enric.
Després, i amb l’objectiu de gaudir de la Nit de Ball els monis ens han preparat el Beauty Salon.

Els itinerants ens envien aquestes cròniques del dia d'ahir

Grup 1

L'autobús ens va deixar prop de Vilafamés per poder començar la nostra primera ruta cap a Costur amb el grup 3 que ens va acompanyar fins la meitat del trajecte, després d'esmorzar i d'agafar energies ens vam acomiadar del grup 3 amb ganes de vore'ls l'últim dia a Cinctorres i vam començar el tram que més ens va costar, tant física com mentalment ja que moltes no sabien molt bé el que s'anaven a trobar però a pesar del cansament, el sol, la inexperiència en racionar l'aigua o que se'ns trenquen les sabates i que cregueren que no podrien arribar mai (fins i tot pensaven que anaven a morir ipso facto) al cap i a la fi totes i tots vam arribar i una vegada van mullar el cap a la font i es van banyar a la piscina tots els mals van desaparèixer. Després de dinar vam jugar per les costeres de Costur a atrapa la bandera i a la nit (una vegada devorades les llonganisses i els fideus) vam fer una vetllada de teatre on sobre tot vam fer jocs per guanyar confiança amb un mateix i els seus companys. Finalment un bon primer dia sense lesionats, només unes botes i unes ulleres trencades que han tingut fàcil solució!

Grup 3

El grup 3 va començar el campament amb la ruta de Sant Miquel de Vilafamés a Useres. En arribar, xiquets i monitors van gaudir d'un banyet a la piscina del poble. Després de dinar, van passar una bona estona amb els jocs de presentació, just abans de tornar a la piscina. Les típiques llonganisses amb sopa de fideus del primer dia van ser el sopar que va precedir a un últim joc de córrer, després del qual va arribar l'hora de dormir.

Tots els grups han arribat avui als respectius pobles sense  problemes.